skriv om en bok som du inte har läst

den nittonde mars

vaknade hos lisa imorse. väldigt segt att gå upp, men kom upp allafall. Lisa låg dessvärre i sängen och SNOOOZADE.. skitunge.

sitter och skriver en recension om en spansk bok som skulle varautläst idag, och har bara läst en sida..
jag och amanda försöker hitta någon annan på datorn som har läst dem här böckerna och gjort recensioner på dem och få lite tips, men varför i hela världen skulle någon vilja läsa dem här böckerna. jag förstår att vi inte hittar något..

idag ska jag dansa street. ska bli väldigt kul.





igår fixade jag iallfall spotify till micg själv och slipper bli busted för att jga sitter inne på kalles eller axels. funkar faktiskt bra. jätte bra. just nu coldplay - strawberry swing. mycket bra.



axel är fortfarande arg och pratar inte med mig. menmen. jag ska äte upp dig din köttbulle .. nu kommer han inte bli gladare. men han kan väl trots allt inte bli surare heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback