matte dödar mig långsamt

SOL. SOMMAR. VÅRSKOR. VÅRKLÄDER. SOLGLASÖGON. INGA PÖLAR. VÄRME. SKÖN PROMENAD TILL MATSALEN.
det är jätte fint väder idag

dagen började kl 10.00 och matte prov stod först på schemat. jag trodde att det skulle vara svårare ön vad det var men det gick väl helt okej. sen kom jag på 5 minuter innan svenskan att vi idag skulle berätta en saga.. så jag och sara satt sin dårar och letade efter klassiska sagor . det tycker man ju inte ska vara så svårt. men det fanns inge bra. jag hittade bara en porr rödluvan som max hade skrivit ut utan att läsa igenom den. haha. till slut hittade jag iallafall en någorlunda bra och normal "lilla rödluvan" så den fick det bli.
Nu har vi samhälle och det handlar bara om ekonomi. vi har prov på måndag. det måste man också börja plugga till.

När jag ahr slutat ska jag åka ner på stan oc träffa MARTIN :) det var alldeles för länge sen. jag saknar honom. Så det ska bli mysigt. sen får vi se vad som händer och fötter.

Sitter med min amanda och idag är låten " moving on" igen.


amanda är söt

axel mår inte bra, jaha?

jag sa ju det. axel är på dåligt humör idag och han är sur.. som en citron.

galna tjejer..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback