långa torsdaaaaaaag

jobbigaste dagen i veckan, eftersom att vi har två lektioner innan lunch och två lektioner efterlunch. + att vi börjar halv nio!
jag hade prov idag också .. men det gick helt okej, tack roni och thilda :):))
jag åkte ner på stan för att träffa lillfjunis, sen gick vi och handlade lite grejer.
För mig blev det, en vår/sommar jacka, en mascara, en t-shirt, en hudkräm och ett par solglasögon.
För lisa blev det en jack/kavaj och ett par solglasögon. Vi hittade ett par lila solglasögon! och var bara tvugna att köpa dem, så hon köpte lila och jag köpte svarta och så splittade vi på dem. VÄRT.

Sen åkte vi hem till lisa och käkade och pluggade lite, vi gick på en prommenade också.
men vi hade bestämt oss för tat gå och lägga oss i tid så kl tio låg vi i sängen, så jävla skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback