kvällsfika

gulliga, snälla, supermysig andreas kom och hämtade mig och mall idag i skolan, HAN HAR FLYTTAT UPP NU! det är jätte kul :) Sen så träffade jag sigge,(hon drar till USA i tre veckor den skitungen!, men jag hoppas du får kul skrutten) vi gick och åt på cupido. och snackade allmänt om allt. det mesta är ju kaos nu. men det löser väl sig.. sen kom henning en stund, och jag drog vidare till frisören med mor min.

TRE TIMMAR senare när jag var klar med färgning och klippning  så gled jag och malin ner på stan runt kl nio. vi hade tänkt oss att sätta oss på den varma gubben. men den var upptagen ..
så vi gick till Å - rummet. malin bjöd mig på en té :)
Lite senare kom myggan, och andreas. som för övrigt båda två drar utomlands imorgon. LITE SMÅTT AVUNDSJUK SÅDÄR! myggan drar till USA, och andreas drar till thailand, dubai. åh.

nu ligger jag som alltid vid den här tiden och kollar på seinfield. det är så jävla dåligt, jag fattar inte ens varför jag kollar på det, och det värsta är att jag ALLTID gör det. det är väl lite kul ändå kanske.

påsklov då?
ja ska bli så skönt!
jag kanske drar till malls land och myser lite med hennes familj, kommer bli mysigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback