käk med axel och filip

idag är en jobbig dag. tisdagar. 3 lektioner. 10 - halv 5. ni hör juu hur det låter, massa håltimmar och långa raster. men det är ju trots allt bara en gång i veckan.
axel och jag är kompisar igen. vi är bra på att ha våra smågnat, men det är nog bara för att vi är så bra kompisar! hoppas jag på iallfall. jag är glad för det iallafall.
efter musiken så drog jag FL och axel ner och käkade på cupido, gottgottgott. jag träffade också malin johanna lillmax hannes och kalle en stund.
som axel kallade det "nightshopping" hade vi, och jag köpte två tröjor, en vit och en blå-vit randig. :)
klockan 7 drog jag hem, och det tog inte llång tid innan det plingade på dörren, och där stod malin! en kopp té, lite musik och snack var vad kvällen hade att vänta. nu är klockan kvart i tolv och det är fan dags att försöka sova lite.
godnaaatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback