det värdaste som någonsin uppfunnits är studiedag..

nittonde mars 19/3

IMORGON ÄR DET INGEN SKOLA! .. hallelulja. det är så skönt att veta att man inte behöver ställa klockan, och veta att man inte behöver gå till skolan över huvudtaget. så jävla skönt. dessvärre så får man inte så mycket sovmorgon.. men ingen fara jag får storbesök av malin kl 9 imorgonbitti. det är alltid lika trevligt.
Sen ska vi gå ner på stan och fika en stund eftersom hon inte kommer att kunna vara med på min födelsedag. hon åker till landet den keffisen. men men hennes helt egna val att struna i min sjutton års dag.. gumman ha såkul på landet. du vet att jag älskar dig. Så vi ska iallafall mysa lite

    

idag så träffade jag "familjen" vi knallade runt lite på stan och sen så satte vi oss och fikade på wayne´s . det är ju där vi brukar hamna. vår flock tyr sig ditåt iallafall.
Senare åkte jga och malin till dansen för att ännu en gång ta oss igenom en timmes dans. så skulle iallafall malin ha uttryckt sig. men jag tycker faktiskt att det är sjukt kul! vi har börjat på vår koreografi nu och den e sämst och vi har sämsta låten och  vår grupp e inge vidare. men man kan väl inte förvänta sig någe mer från nybörjar kursen.
önskar bara att mina andra två rosenknoppar också kunde börja på dans, LISA OCH PULLAN.¨

nu ligger jag och kollar på sex and the city. och det är fan dags för att stänga ögonlocken nu, för snart stänger dem sig själva. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback