birthday 21/3

jag hade världens bästa födelsedags helg tillsammans med världens bäst människor!
tack alla. lisa sundlöf, julia falck, johanna wikström, amanda notrica, andreas bergström, kalle thunberg, max löfgren, anton johansson, max calland, simon gozzi, david gåveby, martin magnusson.

på fredagen så började eftermiddagen med att jag och johanna tillsammans med far min åkte och handlade mat för kvällen. på listan stod alla grönsaker man kan hitta, bröd, gräddfil. m.m. alltså tacos.
när det var klart åkte jag johanna amanda julia lisa och max hem till mig och fixade lite grejer och oss själva. klockan sex kom min kusin och hämtade oss och körde oss hela långa äckliga vägen ut till lagga, ut till familjen magnussons moderna hus. skit snyggt btw. när vi kom dit så var alla killar där, snygga allihopa! och vi käkade öppnade lite presenter och jag hade den bästa födelsedagsfest man kan tänka sig. TACK.

på lördagen åt jag och min pappas familj middag hemma hos pappa, sen åkte jag hem och tog bussen direkt til kalle. hade ingen aning omvad som väntades, men när jag kom dit så var hela "familjen" där (förutom malin & lillmax) och simon gozzi, hade bakat tårta till mig! sen var det dags för ett riktigt barnkalas med hattar och hela kittet. haha tack för en otroligt roliga kväll och en hel helg. kunde inta ha blivit bättre.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback