tjena hoppsan

hej och halloj.
idag var solen stark. det märks. jag är en kräfta. that´s it.

jag var hembjuden till simon på middag idag, det var jag, kalle, simon och simons två storeröder. riktigt trevligt! simon var grill master och gjorde det riktigt bra! till det var det ris och beaneise sås! tack simooooooooon.
sen drog vi vidare till murkelparken i norby och spelade kubb, brännboll och fotboll.
två lag! stadsborna mot norby. måste ju bara skryta lite och berätta att stadsborna vann fotbollsmatchen. HA! suckers..

jag och malin tog bussen ner på stan och satt och myste lite vid å grillen, alltid lika trevligt. och så kom max förbi en stund också. och nu ligger jag här och kollar på tv, funderar på att g´å och lägga mig, för imorn så blire tidigt, kl halv elva ska jag möta malin och max på stan för att dra vidare till vårdsätraviken maéd hela gänget och bada och sola! det är ju sol på dagarna nu! herregud var skönt det är. godnatt!


va fan skulle jag göra utan er vid min sida?

Kommentarer
Postat av: Jasmin

haha gumman då, observera det '' det var aldrig fel på klassen, bara jag som aldrig orkade anstränga mig''

har inget med er att göra, har bara alltid velat gå den linjen. puss gullet

Postat av: Max

glad julia längst bak :P

2009-06-28 @ 11:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback