tal till nationen, 22.48

Ligger och kollar på "tal till nationen" HA HA. jag söger bara magnus betnér! vilken kung, han sågar allt och alla, men alla tycker att han är stört skön. skulle jag själv komma och dra sånna där grova skämt så skulle halshuggning vara den ända utvägen. haha men han gör det bra, med respekt iallafall.

Sitter och snackar med stackars kalle i telefonen som sitter och gör sin sista uppsats och sista plugget i skolan innan vi drar från skolan på torsdag! GE MIG SOMMAR? vart tog värmen vägen? vad hände med den där feta solen som vädersnubben snackade om? det här gillar jag inte.. ush. sommar = varmt. annars ingen sommar..

Idag kom kalle förbi och höll mig sällskap innan hans träning, mysmys.



du gör mina dagar älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback