rearearea

sholahoppsan!
Isac kom förbi mig innan vi drog ner på stan, han tipsade om weekday eftersom att det är världens rea, precis som det är överallt iof. isac inhandlade en t-shirt, och en skjorta tror jag det blev. För mig blev det en orange kofta som jag hade velat haft förlänge sen men hade glömt bort den, så nu var det ju hur bra som helst!


haha isaaaaaaaaaaaaaac

 
orange?

sen var isac tvungen att dra på träning så jag mötte de andra två m; ena max och malin. vi köpte jordgubbar och glass och satte oss nere vid ån. super mys. DET VAR JU FAKTISKT SOL IDAG. om ni kommer ihåg vad en SOL är för något? jag kan säga att jag nästan inte vet hur den ser ut nuförtiden.. depriväder.

 
mina fina vänneeeeeer

nej nu ska jag börja göra mig iordning för ikväll bär det av till maxen i håga. så ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback