onsdag 18.36

idag vaknade jag upp hemma hos kaarl och han skulle jobba så det var bara att sätta sig på bussen kl 8 ner på stan. hemma drog jag en frulle och kollade på en wallander film och deckade som aldrig förr, sjukt trött. när jag vaknade kom malin förbi och jag började packa min väskaa" för imorn bär det av till BARNENS Ö. kommer bli en dunder midsommar, med toksköna människor. Jag, malin, lisa, julia, axel, björn, jesper, hannes, andreas, isac och myggan. kan det bli bättre? caaaaaan´t waaaaait.

när väskan var packad och klar drog vi ner på stan med axel som också var på bra humör och bjöd oss på en god lunch på café 018, lidman kom ner och gjorde oss sällskap också! lilla maxen kom förbi en stund och sa ADJÖ, eftersom att vi inte kommer att få se en skymt av den grabben förräns den 10 augusti. keffis.








haha ni ser ju att det var en perfekt dag för min kamera att dyka upp, helt sjukt snygga bilder!

the story of the impossible - peter von poehl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback