m to the ax

igår var vi hemma hos max och tog det lugnt bara, det var jag, bersa, kalle, felix, martin, max och malin.


haha jag ser aldrig dig i andra kläder än dessa målar kläder nuförtiden hjärtat <3

och sen måste jag ju bara lägga in en bild på dannes snygga tatuering som han gjorde igår, sjukt snygg!

 

tuff! tatueringen betyder "sanningen föder hat" och det står på latin.
sen åkte jag och malin hem till kalle och kollade på film, vi tittade på "knowing" sjukt bra! creeeeepy,
malin somnade den lilla sömntutan mne jag tyckte den var grym!
sen låg jag och kalle vakna och snackade fram till kl halv fem på morgonen, mysigt, men inte speciellt skönt idag, liiiite trött i ögat faktiskt.

pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback