helgen

har ju inte alls haft tid att berätta om min fullspäckade helg, men nu tänkte jag ta mig tiden till det!

härliga frdag;
min frdag bestod av jobb! matilda wik ringde mig på onsdagen och frågade ifall jag hade lust att jobba, typ servera på en privat fest i gammla uppsala, i någon stor lokal. 100 pers, 150kr/ timmen. jag tyckte det lät kul! och det var det också, helt sjukt stressigt och kanske inte alls som vi hade trott. Dem som serverade var ja malin matilda och mr wiberg, felix. förutom att servera så fick vi dessutom fixa ihop all mat till alla. förstod inte riktigt hur den tjejen som hade festen (hon tog examen) kunde lämna över hela sitt ansvar på några randoms på sin examens fest! haha.. lite kul.

 
tack för en slitsam och kul kväll!

trevliga lördag;
på lördagen jobbade jag också fast på mitt kära jobb med mina kära kompisar på cupido. Eftersom att jag jobbade till kl halv 3 på fredagen så orkade jag inte alls upp på lördagen och försov mig i 3 timmar. inte det bästa jag har gjort kanske. fy fan. men de var lugnt iallfall. Lite stressigt blev det, malin hade sin mottagning på lördagen som började halv tre. och jag kom dit runt kl 7. trevligt folk, god mat och en uber snygg malin!



 

 

 

sen ringde vi fyra taxis som körde oss hem till kalle :):) riktigt kul, kolla bara på bilderna.. haha.

  

pusssssåkraam



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback