hej och halloj

ligger hemma nu och kollar på "djävulen bär prada" och dricker coooke och äter godis för ovanligheens skull ..? eller inte. jag och lisa vaknade upp imorse kl halv tolv, så jävla skönt. vi sov ungefär sådär 12 timmar, vilket går emot mina vanor helt. men vi gick upp då och gjorde frulle, började fixa oss och ner på stan.

jag innhandlade en tröja från MQ, ett tubtop linne från HM och n ögonfransböjare från lindex samt hårsspännen. Sen kollade vi på bikinis också, det börjar bli dax. inte för att det märks på vädret men.

 

Sen drog jag och lisa en lunch på cupido. och sen upp till mig igen.
kl 5 drog jag och lisa ner och fikade med mina andra två prinsessor på 018, lika trevligt som alltid. kl 7u drog jag hem och hamnade framför burkarna. dem kallas datorn och tv;n. pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback