fy sjutton för det här

är så sjuuuuuuuuuuuk, lunginflamationen blir inte bättre. och ett sår (?) på ena halsmandeln..? herregud. AJ.
det suger + att det är avslutning nu på torsdag och för min del blir det pencilin och inget annat. könns sådär halv kul. menmen. hjela ligan är ju iof sjuka nu. Lisa och Malin, den ända som håller sig kry är mitt lilla gry pullan!

Idag vaknade jag och kalle upp hemma hos mig runt kl 11, och vi tittade på "ciao bella" haha sjukt rolig film. och sen åkte han hem runt ett. och jag har legat däckad hela dagen i min feta säng.. ganska skönt, men fan man har ju typ ligg sår.. haha näääääe men det känns lite jobbigt att ligga hela dagen. tråkigt iallafall.

men sen kl 8 när gossip girl var klart så drog jag ner till café 018 och drog en fika med hanna, pär, mall, och jullan. alltid lika trevligt!


malin i sina bästa stunder - på ett fik såklart!

 
julia mitt egna lilla socker

                


pich & pull


baby jull

mysig kväll. sen gick jag hem och tittade på söndagsfilmen som vanligt! och nu är kl aldelles för mycket så det är dags för mig att soova. puss mh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback