det finns ingen som får mig att må så bra som du



jag älskar dig så otroligt mycket. kalle. alla säger att de aldrig skulle klara sig utan en människa. jag tror inte riktigt att det är sant. för man klarar sig, jag skulle klara mig utan dig hjärtat, men jag skulle aldrig vilja leva så, jag skulle aldrig vara lycklig igen och det skulle ta för lång tid för mig att ta mig igenom det. jag skulle aldrig vilja vara med någon annan än dig. du är det sista jag tänker på innan jag går och lägger mig. och det första när jag vaknar.
tack för att du gör mitt liv så underbart och värt, vet inte vad jag skulle göra utan dig.
<3 mh

det är omöjligt att vara förälskad och klok på samma gång / francis bacon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback