coolstuffff

titta vilken smart, rolig och hur söt grej som hels som jag hittade!
USB ser ju oftast ut som världens tråkigast grej, och dem är tråkiga, men smarta! så varför inte låta dem se ut såhär? 
hur bra som helst! jag gillar´t!

89 kr

 



Nästa smart grej, USB lampan.. vem har inte kommit på en sån tidigare? smart som f*n. Alla vet ju hur det är när man vill vara lite diskret och inte ha taklampan tänd när man skriver, vilken grej!

99 kr


okeeej, alla tjejer. måla naglarna.. jätte fint ja visst! men det skulle vara så mycket skönare om man slapp vänta päå torkningstiden, ellerhur? för oftast när jag målar naglarna så är det stress, antingen ska jag iväg till skolan eller jobbet.. så visst vore det bra om det torkade lite snabbare?
kolla in den här coola apan!

69 kr



lägg fingret på bananernna bara så blåser apan på dina nymålade naglar!



Och vem vill inte ständigt vara under en stjärnhimmel?
riktigt fancy



alla coola grejjer hittar du på coolstuff.se. Se själv!


Kommentarer
Postat av: johanna

haha coola grejer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback