23.38, LOST & karljohan

Jag och kalle ligger hemma hos mig och kollar på Lost! Jag fattar ingenting av det längre, lost var hur bra som helst förut men det har ju spårat ut helt precis som alla andra serier.. synd! men kalle verkar gilla det =) haha.

Imorgon börjar jag kl 9 med klasskamp mellan 2:or och 1:or.. jag har lunginflamation som sagt så  för mig blire ingen klasskamp. bara hjälpa till med alla stationer.. boooring. menmen.

Idag var jag snere på stan med max löf, max cal, hammarn och julia först vi åt mc nere vid ån :)



Sen träffade jag och julia de andra tjejerna plus simon som stod för jordgubbar =)



Sen drog tjejerna hem till lisa och käkade en god och mysig middag.



tack för en mysig dag alla, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback