21.56

säg inte att jag börjar bli sjuk igen? jag kallsvettas, fryser och har sprängande huvudvärk.. feber? nejnejnejnejnejnej. jag har ju fan precis gått på pencilin pga lunginflamation? det räcker.

aja nu ligger jag hemma och glor på "soyou thik you can dance". det är ju helt sjukt. man kan bara inte dansa så bra som dem gör! vad trodde jag med att jag skulle bli lika bra som dom när jag började dansa. haha vilket skämt.
man kan ju tro att det är spagetti strån som ringlar runt där ute på dansgolvet. det är ju olagligt att vara sådär vig?! jag är såå avundsjuk. jag diggar dem. HÅRT.
speciellt sånhär "mutation" dans, det är sånt dör bär man vrider typ alla leder i kroppen ur led? och kan vrida armarna hur som helst? haha vem fan vill kunna sånt egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback