14.53

kom precis hem från skolan, och har min aldelles egna dator med mig hem från skolan också! jag är överlycklig, den är sköön. men man kan seriöst inte få fulare dataväskor. RYGGSÄCKAR. vem glider runt i en ryggsäck för att ha datorn i? inte jag iallafall. ja vet att den är dubbelt så praktisk som den jag kommer att köpa. men va fan. Lundellskaskolan står det på den också. haha.

Syster och kusin är här nu och dem är konstiga, haha. men jag älskar ju er iallafall.
gulligt att dem har exakt likadana kläder på sig.

Det kommer jag ihåg, när man ringde till sin bästa kompisa dagen innan och bestämdevilka kläder man skulle ha på sig och om man inte hade likadana kläder så försökte man hitta kläder som var ungefär likadana. haha,
snacka om egenvilja


syster är den sötaste som finns


kusin och syster

Kommentarer
Postat av: denise

hahaha jojo för vi bestämde ju mkt att vi skulle ha samma kläder haha , faktiskt inte helt lika(Y)älskar dej syster & dej kusin , hahah du är sötast michaa

2009-06-09 @ 16:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback