VÄRME? va fan är det?

men herregud, det är sol idag. det är VARMT idag?! det här är underbart! liger ute och solar på verandan med issa. fan vad jag har längtat efter det här dagarna. fast dock tråkigt att de jälarna ska komma nu när jag åker iväg överallt.
Pappa ska strax, eller strax och strax men senare skjutsa in mig till stan för jag ska ner på stan och köpa skor, sen MÅSTE jag hem och packa. Siggge kommer till mig kl halv 6, sen imorgon klockan kvart i sju så beger vi oss mot götet som sagt! fan vad jag läängtar! men det är ju ganska svårt att få tag på den filuren, eftersom att hon la mobilen på bilen igår. och bilen körde iväg och kom tillbaka utan någon mobil på taket. haha hjärtat!

men vi hörs senare! jag ska ut i sooooooooooooooolen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback