kii booooooooooom

helgen bjöd på mycket!
på fredagen drog vi hem till whaaaaaaalgren på party, riktigt trevligt faktiskt. nytt folk, ROLIGT folk dessutom.
kvällen slutade dock inte i det skick jag ville att den skulle göra. men det fick jag ju sota för dagen efter.
FUCKED UP! haaaaaaha,
tur att jag har mina två rädddare lis och pull som är så jädrans gulliga!

på lördag dag så kom lehman hem till lisa och vi fyra satt och snackade, bakade kladdkaka och gjorde vår alldelles egna 018 islatte! riktigt mys! fan vad jag saknar dig saris. du reser aldelles för mycket! haha. :(
sen kom simon gozzi förbi ett tag och han låg mest och glodde på oss när vi hoppade runt som idioter till michael jackson och BARAPAPAPAPAPABARAPAPAAAAAAAAA. de mest oseriösa levande varelserna, det är vi de!

nu på kvällen drog vi hem till martin med allt sävja folk men jag drog hem ganska tidigt eftersom att jag ska upp tidigt imorn, imorn ska jag få träffa älskling. gaaha har inte träffat han på 4 dagar, och det känns som en evighet helt sjukt. men imorgon så spelar han match på söderstadion i sthlm så jag drar med mig pappa dit så ska vi dit och hejja på pöjken. därför, uppstigning kl 8 imorgon.

men här kommer iallafall lite bilder från helgen och annat =)













dags för att sussa. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback