drag me to hell

nu på kvälle har jag vart med axel, vi bestämde oss för att ses, och när vi satt nere vid ån så föreslår axel att vi ska gå på bio. jag tycker det låter toppen. så vi ses "drag me to hell" hahahahahahahaha fy fan. den sämsta film jag någoonsin sett. se den inte, alltså absolut inte. den var sjukt äcklig och jag och axel garvade igenom filmen typ.. den var sjukt komisk. kul att träffa aaaaaaaaaaxe iallafall, det var ju verkligen inte igår =)

jaja GÖTEBOOORG! jag och sigge bokade idag tågbiljetter och boende till göteborg från torsdag till lördag! ska bli dunder skoj. pojkvännerna lirar boll och vi går på liseberg.. haha! kommer bli så grymt! så sigge drar en slagg här hos mig på onsdag och så upp kl halv 5 för att sitta på tåget kl halv 6. BARA, ENDAST för att vi ska honna se killarnas slutspel. om dem nu går så långt. får vi la hoppas på.

nej men jag får berätta mer en annan gång, måste sova nu.
ciao beeeella


andreas och axel på skolavslutningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback