a walk to remember

bland de bästa filmer jag har sett - A walk to remember.
ligger och grinar som en jag vet inte vad! och saknar kalle.

kalle tog tåget imorse kl elva till sthlm för att sparka boll med några coolingar från hammarby så ha är där över helgen och sen drar han vidare ill gothia. så det blir tio dagar utan honom nu. kommer bli sjukt jobbigt.
men tjejera är hemma nu och det är gryyyyymt! 

det var tänkt att jag och tjejerna skulle dra till barnenes ö imorgon och träffa malin äver helgen, men nu blev det tyvärr inte så.. det ska åska och bli dåligt regn. ärså jävla trött på det här skit ädret nu. och speciellt när man är ledig också.


syster


jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: diddan

älskar dej syster

2009-07-09 @ 17:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback