14/7

hallojjsaan.
idag har det varit en hänga-med-bersa-dag, super kul! alltid lika trevligt i hans sällis. han ringde mig imorse klockan halv tio.. "upp och hoppa min lilla turrturrduva, nu kommeeeer jag till deeej" 5 minuter senare bankar någon på dörren. och jag som låg och toksov hoppade upp ur sängen och öppnade dörren åt den jäveln. haha. men jag fick ialafall äta frukost i lugn och ro och fixa mig, klä på mig. hah. =) snällt av dig!.. sen bar det av ner mot stan och han skulle till footish och köpa nua "pjuks" dem var faktiskt sjukt snygga, jag hittade ett par gladiator skor på "din sko" mörkbruna. helt okej! kostat 500 kr och nu för endast 300. så ganska värt! sen gick vi till å rummet och bersa bjöd på fika, morotskaka och en cooooke, där satt vi i cirkus 2 timmar sen gick vi hem til mig igen. Klockan fyra kom pappa och hämtade upp mig sen var man påväg ut till hanknäs, sjukt långt bort! men väldigt mysigt =) så vi har gillat och käkat hallon, smultron och blåbär. och bara allmänt goffat oss! sen bestämde vi oss för att gå ner och bada, men jag bangade, det blåste ju så jävlarns mycket. men isabella plummsa i som värsta firren, haha fan det trodde jag aldrig om henne! grym. 
jag har precis snackat med både kalle och malin i telebommen och fått uppgraderingar från gothia nere i götet. och från väddö, barnens Ö. Nu är det kronprinsessans födelsedags programm typ? och pappa, karina och isabella sitter bänkade just för stunden. tänkte joina deras klubb nu.

men ha en bra kväll och fy fan vilken fin solnedgång det är idag! wie.
un bezo para kalle.

sen måste jag bara tillägga att jag är sjukt avundsjuk på alla härliga och ansvarsfulla människor som tar tag i saken att fixa biljetter till britney spears som jag absolut inte gjorde.. "stor suck"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback