24 februari, tisdag

hej!
alltså jag förstår inte varför jag är så sjukt skoltrött. vi har haft en veckas lov precis, och jag har redan tröttnat. Det ända jag ser fram emot med att gå i skolan nu är att få sommarlov! (men e kan vara roligt när ax e snäll/ ax)

Slutade halv fem idag.. och åkte direkt hem till kalle.
Det var sagt att vi skulle plugga.. eftersom att schemat här under är för denna vecka..

- kinesisk revolution
- svenska novell
- engelska uppsats
- spanska meningar

pluggade däremot inte speciellt mycket.

På väg hem från kalle, gick sigge på bussen några busshållplatser bort.
vi åkte ner på stan,köpte cheesburgers och snackade ett tag.



axel gör mina dagar i skolan - TACK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback