yessss

skönt, verkligen värt. 7 timmar! 7 timmar på sjukhuset! det är ju fan sjukt.. men man vet ju hur det är när man tar sig in till barnakuten. det går ju bara inte. iallafall så kom jag dit runt kl 3 jag låg där kl 4.. kl 5.. kl 6 .. kl 7.. sen kom mamma och hömtade mig så jag fick ligga på den avdelningen som hon jobbar på. och sen bad jag kalle komma upp till sjukhuset.. och jag överdiver inte när jag säger att han var där på 3 minuter! han sprang hemmifrån mig! och jag överdiver verkligen inte när jag säger att jag har VÄRLDENS bästa pojkvän. det finns ingen som skulle göra dem sakerna han gör för mig.

så vi satt där till kl tio och då fick vi komma till en doktor.. och sen hem! jag blir iallafall hemma imorgon också. trist att missa mycket i skolan såhär i början..

och nu är det iallfall nästan klart :) min älskling åker förmodligen med till thailand, inte helt säkert. men gud vad jag hoppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas!

nej nu ska jag hoppa i säng! godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback