torsdag 19.38

"Hej jag heter Michelle men du kan kalla mig älskling"

just nu ligger jag och kollar på 2 ½ men, slappar lite framför datorn! karljohan, kalle, caleeeeb, thunberg drog  på träning för typ en timme sen men han kommer nog tillbakaaa snart. idag var jag med jull och mall på stan efter skolan, vi satt vid ågrillen och fikade lite.

jag har en liten gnutta känsla av att mina bästa tjejer inte gillar att kag spenderar många dagar med pojkvännen!

idag vid ågrillen;
michelle pratar med syster i telebommen: nej jag kan inte följa med till mormor, kalle sover hos mig ikväll!
julia drar en ganska diskret men ändå så tydligt flin och tittar på mall.
malin drar en high five till julia.. + asgarv.
har en liiiiiiiiiiiten känsla av att jag ägnar lite för mycket tid åt kaalle, tjejer jag vet att ni ser det här! förlåt för det, ska bättra mig!
ni vet att jag älskar er och jag vet att ni älskar mig! & jag får ju inte glömma lilla lisa också! krya på dig älskling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback