torsdag 11.34

god morgon! kanske man fortfarande kan säga, dock har jag redan varit i skolan på två lektioner.. men. nu har jag lunch rast och börjar inte förrens om en timma. jag var nyss på stan och käkade lunch med kallepoken, jalla kebab blev det :) men kalle var tvungen att dra tillbaka till skulan nu.

jag har ju kommit på en sak! igår gick jag och la mig vid cirkus 11 tiden, och det kan ha varit mitt LIVS imorse! jag som är världens tröttaste mäniska på mornarna, grinig och allmänt ASTRÖTT.. det var så härligt, jag bara studsade upp och trodde knappt att det var sant. så från och med nu ska jag gå och lägga mig så sju helsike tidigt. kanske ska satsa på efter bollipompa ikväll?

kvällen;
ännu en gång försöka ta mig till friskis och köpa kort (har inte kommit til skott med det än)
kolla ps. i love you med caleeeeeeeeeb
caleeb sussar här.
sova kl 7.. haha

nu blire lite television så hörs ikväll, ha en fortsatt trevlig dag!
bjuder på min snygge vän mallan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback