tisdag 20.05

kom precis hem från en välbehövd fika med fikakungen mall, jag behöver egentligen inte ens säga vart vi satt.. men jag säger det ändå, 018 café.  om någon behöver få tag i oss så är det ju bara att knata dit. haha. härligt. underbart.
idag började dagen så fan tidigt, jag var uppe i ottan alltså, malin hämtade upp mig och vi drog till skolan. jensen är faktiskt över mina förväntningar, sjukt bra lärare. OCH DET GÖR ALLT! har man dåliga lärare kan man ju lika gärna stanna hemma som att sitta i skolan, det fick jag lära mig på lundellska! och det kan ha vart det ända den skolan lärde mig! men tack för det :) jätte bra, tack!.. suck. sen hade jag besöks tid på ungdomsmottagningen idag också så min bästa vän, pojkvän och älskade karljohan hängde på dit och var lite moraliskt stöd. hemma hos mig vart det senare "playing with fire" med kalle en stund innan hans match. på något konstigt sätt så har jag och han blivit helt förälskade i dataspel.. låter hur nördigt som helst, men det är fan så kul om man spelar mot varandra. DOCK inte om man är den vinnande "losern". menmen vad gör man inte för sin kära, han måste ju få ha övertaget i något, haha.

men nu blire smulpaj för min del! världens bästa syster och världens bästa mamma har då stått i köket och vart duktiga. men synd att det inte blir mycket kvar för dem! hörs senare, adios, ciao, bye, hejdå och jallas. 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback