sjuklingar

men de ä ju inte sant. nejnejnej. jag orkar absolut inte att bli sjuk nu.. precis till skolan börjat och jag som för engångsskull kände mig motiverad! fanfanfan. shitshitshit. skit också. grovt. jag har iallfall legat med feber idag, och det känns förjävligt. speciellet eftersom svininfluensan och körtelfebern går runt här i trakterna. jobbigt. speciellet när dem nu har gått ut med riksalarm om svininfluensan, att folk alltså börjar DÖ av den. det känns ju som nya pesten.. det kan ju inte vara sant. och självaste vaccinet mot influensan kommer om 4 veckor, så är det helt kört om någon får den nu. men inga neggo tankar! här ska ingen bli sjuk!

igår var massa sköning folk hemma hos myggan, trevligt värre! vissa festade ju till mer än andra haha. bilder kommer från kvällen. vi hann med en fik på dagen också, jag, myggan, julia, lisa, malin, jesper och johan. och jesper fick helt plötsligt för sig att leka superhero och speeda på på myggans longboard. haha det gick absolut inge vidare, det slutade med ambulans upp till akuten för en rejält stukad fot, med bristningar. det kunde ju inte ha gårr värre, tycker så synd om honom!

idag var det födelsedags fika för lisa som fyller sjutton imorgon! släkt och vänner var hos henne idag, mysigt! sen blev det för mig att pka hem eftersom jag inte mådde så bra.. vi får se ifall det blir att orka upp till skolan imorgon. har jag feber så blir det till att stanna kvar i sängen. men annars så hopparjag upp, har fan ingen lust med att missa massa mgrejjer i skolan nu i början.

men nu ska jag faktiskt ta och försöka äta lite, mamma är i köket och fixar kvällsmål till mig ich sen blir det till att sova.
godnatt från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback