onsdag 13.46

det är ibland för bra fö att vara sant, idag slutade vi kl halv ett. jag och amanda gick till subway och åt lunch. nu iallafall så kom är jag hemma och tare lugnt, man kan ju inte göra annat när det är så fint väder ute.. fast på ett sätt så kan jag inte säga att jag inte gillar regn. för det är faktiskt ganska mysigt. t.ex att lägga sig och kolla på en film när det regnar kan ju vara bland det bästa. fast jag ska ju inte överdriva mitt älskande till det blöta kalle regnet. jag gillar det faktiskt bara när man kollar på film. punkt slut. snackade precis med kalle och han har ju "turen" som fortfarande går i skolan. mohaha. han slutar fyra så jag väntar på honom sen drar jag förmodligen med honom till norby. sen blire nog en slagg där också, kanske. ska ju upp så himlans tidigt den här veckan så vi får se. men hör av mig senare, men hejsvejs alla glada! det är bara gladisar som läser min blogg =D


jag älskar dig pullan, vi har ganska tråkigt vaaaaaaaaaaaaa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback