jensen

japp då var man ett jensenbarn!
jensen är förvånansvärt bra faktiskt, det troded jag inte från början och var väldigt skeptisk.. men nu när jag har mött alla otroligt sköna lärare och min nya härliga klass så känns allt väldigt dunder och tror faktiskt att jag kommer stormtrivas! jag kan absolut inte få ett bättre schema än det jag har, och de nya lokalerna som kommer att befinna sig ovanför JC på gågatan kan jag ju inte hella klaga på. det känns som om jag har gjort rätt val.
men det finns ju alltid ett MEN, och jag kommer sakna min klass, S2C på lundellska sjukt mycket. den är bäst och kommer sakna dem allihopa.. men det finns ju fortfarande något som heter "fritid" och då får man väl träffas.

imorgon drar jensen till fjällnora för att övernatta där, tror det kommer bli kul, vi kommer få träffa de nya ettorna också , skoj! så därför ska jag dra upp packlistan nu och göra någon nytta!

kommer sakna min axe.. classmate.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback