jag har de allra bästa

jag måste bara påpeka att jag har dem bästa och underbaraste vännerna i hela världen. man kan nog säga att jag aldrig har tråkigt med dem, men samtidigt kan dem vara seriösa när det gäller. tillsammans kan vi vara det mest barnsliga 17 åringar i uppsala men det är fan det jag älskar. man blir aldrig för gammal för att vara barn. eller?
igår var vi allihopa iallafall och lekte "dunken" på dagiset i norby. haha..
kalle och jag drog hem vid 11 tiden och började kolla på filmen "jaws", läskig men bra. hajar kan ju vara de absolut äckligaste, vidrigaste och läskigaste djur på vår kära planet. jag hatar dem iallafall.
vi somnade vid typ 4 så det blev lite sovmorgon imorse, 11 var vi uppe och påväg ner på stan.
vi mötte upp pullan, mall, pär, filip, max och samuel. trevliga prickar som vanligt!
vi gick och handlade inför den härliga skolstarten som kommer på torsdag, almenacka och skrivhäften. slank in på vila och hittade en skön mössa inför kommande hösten, jag längtar! sätta på sig höstjackan, mössan, ett par vantar.
slasken somkommer mitt emellan vintern och hösten kan jag gärna hoppa över.

nu ska jag skriva lite i min nya almenacka.. (haha) och fixa naglarna. naglarna tar ungefär 50% av min tid just nu. jag prioterar dem HÖGT alltså. michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback