friday, i´m in love. 15.52

halloj i stugan..
idag var det livvvs i skolan. datorerna funkade inte, och detta innebar att jensenbarnen fick gå hem en timme tidigare. så skoldagen slutade idag kl halv 12. och då tog vi alla en lunch på chaagis. (chagall för alla sóm inte går på jensen :))
fräsch och nyklippt och lisa sun också och åt med oss, sen drog jag och hon hem till mig, jag skulle ta en dush bara. max bersa och kalle väntade nere på stan. vi satt vid ån ett tag sen gick vi hem till mig. jag hade tänkt åka och kolla på hans match ikväll kl sju. känner att jag inte riktigt har varit den suportande tjej man ska vara när det gäller fotbollen, men det ska ändras ikväll!

planerna för ikväll är nog hem till mallan, och sen sova hos kalle :) men hör av mig senare! ciao.









alltså ni får ursäkta min och min systers äckliga och dåliga humor, men sånt e livet! sånna e vi! that´s it!
take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback