torsdag' 10 juli

lilla älsklingen hade lämnat dörren öppen för mig så att jag kunde sova hos henne inatt. medans hon själv log däckad typ kl 11, hade ju vart en lååång och händelseriknatt tydligen (; .. själv var jag, tillsammans med arpine, ellionora, sarrekarre hem till simon gozzi med massa annat folk. trevlig kväll!
imorse vaknade vi runt 12 tiden och vi hade inte speciellt mycket för oss, och låg och kollade film halva dagen innan vi bestämde oss för att åka hem till mig ett tag. vi åt lite och sen fick lisa brått när steen ringde och sa att hon skulle vara klar på tio minuter. jag och denise sprang runt som galningar och lisa hade fullt tjoho med att fixa sig. (eftersom vi inte precis hade gjort något idag). det var iallfall fest hos jakon ikväll och jag började med att hoppa in i duschen. stina hade sagt att hon skulle komma senare, likaså elli, och stina. ARPINE. árpine skulle tydligen åka med elli, så jags satte mig på buss nr 8 och där mötte arpine mig. senare när elli kommit hem från jesper så begav vi oss till henne. och samtidigt hade killarna ringt innom loppet av tio minuter. vi var självklart otroligt sena som vanligt. jaja .. vi cyklade hem till jakon och hade en otroligt rolig kväll med otroligt mycket och roliga människor! 
kl halv 1 satte vi oss vid malma och rökte vattenpipa

m'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback