tisdag' 9 juli

Ibland förstår jag inte självaste grejen med att sova. ja jo jag vet, hur skönt som helst. men tänk hur många timmar man egentligen slösar av sitt liv på att sova. Man skulle hinna göra dubbelt så mycket. va fan komigen, vi lever väl bara en gång? eller .. jag och ellinor vaknade iallafall halv ett imorse, inte så konstigt eftersom vi låg och små snacka till kl halv sex. mysigt iallfall. vi hade väldigt mycket att prata om, det var ju ett tag sen sist stumpan.
Iallfall, så hoppade jag upp ur sängen för att möta min rosa näsa i spegeln som hade lyckats flagna sönder under natten. fyfan för rosa. ellinor har som vanligt rolig humor & hade ganska roligt åt den. haha.
Vid ett tiden började vi att steka pannkakor (elli steka pannkakor) jag tror hon aldrig lyckats grädda så goda någonsin. dem var mega. Satt & gluffsade i oss dom samtidigt som vi kollade på något jävla program som var lite halv patetisk men kul.
kalle hade smsat och sagt att jag skulle komma till honom vid kl två, men som vanligt så kan jag inte passa tider. kom vid halv fyra. förlåt gullet. bättre sent än aldrig. Hela dagen spenderades hemma hos familjen thunberg. dagens film blev "the bee movie" faktiskt jävligt kul film. sen blev det guitar hero och lite senare kudd krig med lillgustav.
Sen drog kalle hem till simon & jag hem till lisa för att hämta lite grejer och sedan åka hem. tjejerna drog på fest, men jag orkade absolut inte, jobb imorgon också kl tio. inte värt.
kvällen blev mysig iallfall tillsammans med min syster, denise, som satt och snackade med mig länga om allt möjligt. har ju inte träffat de lilla loppan på 3 veckor nästan. kan ju inte låta bli att sakna den varelsen. tack denise.

m'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback