den trettionde januari tvåtusenåtta

okej .. ligger med 15 mappar i handen och vet inte vad jag ska göra av dem .. varje mapp representerar olika gymnasieskolor. och dem tar fullkomligt knäcken på mej allihopa. valen ska vara inne om två dagar. och det går bara inte. uven här kommer jag. fyris ? lundellska ? thorén ? vettefan .. =/

idag har jag absolut inte gjort någonting .. så rastlös .. eller jo förresten ! tittat på en film som hette "after the sunset". faktiskt helt ok (:
hade engelska prov i skolan , och så hade vi typ nån föreläsning om idrottsspsykoloigi ?! .. haha ja vet .. vad är det för nått ? vet fortfarande inte vad det är efter en och en halvtimmas föreläsning. menmen inte för att jag nog behöver kunna det ! ;/

och sen hoppas jag att alla såg gossipgirl igår . =) ? om ni misssade det så se till att inte göra det nästa vecka ;
tisdag
20.00 ,
kanal 5 !

okej , men nu blire plugg .. wie .hrm



puss § mich

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback