den tjugosjätte januari tvåtusenåtta

hellu ,

igår var jag, ellionora och kalle på bio och såg ARN .. den var faktiskt jätte bra =) .. lite för lång för att vi skulle klara det, för att jag tror att vi alla gick ut med trä smak i rumpan , kramp i benen och annat . haha . den var typ två och en halvtimme ;o . men sjukt bra ! se den . Vi skulle egentligen ha sett I AM A LEGEND men det var ju premiär igår, så vi var lite sent ute för att få biljetter till den . men det blir nästa gång :) Men det roligaste var att i biosalongen så hade ALLA mens .. överallt kom kommentarer som ; håll käften! eller ; men va fan gå runt ! .. ( haha inte på oss men på några andra ) Sen ringde vi henning och så gick vi och träffade honom med simon , anton och jolle =) satt och luffa på McD ett tag .. sen drog vi till stora torget träffade andras och hannes =) senbar det av hemmåt .. och som vanligt med ett leende på läpparna med ellinor !

NU har jag iallafall bestämt mej för gymnasie! 
SKRAPAN
SPIEP ..
tror jag =/ .. haha jo!

idaaaa får la se vad som händer , har faktiskt ingenting inbokat direkt . =) ska väl kansek träffa simon, henning och max senare ikväll!

men hö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback