21 januari

hejhopp!

har megaångest .. har typ tappat bort mitt papper om hela gymnasievalet! .. inloggningsuppgifter + lösenord och allt. och jag ´har en vecka på mej att hitta det, och av vissa källor har jag hört attom man inte regiistrerar sej och söker gymnasium nu så hamnar man direkt på uven. (inte för att jag direkt tror på det men) och inte nog med det jag har ju även ansvaret att väljaaaa gymnasium också ..  kommer inte gå. så e dte bara. har sån beslutsångest.
jag tror att det blir lundellska (SPIEP) .. men är typ 10 % säker .. haha!  men just nu så är ja så jävla happy att vi snart ska sluta på gränbyskolaan. är rätt så trött på alla folk där nu efter tre år =/ .. haha den som gör min dag där är KALLE THUNBERG ! och ett så jävla stort TTAACCKK till dejj kompis!

har egentligen fotbollsträning idag .. men är sjuk som jag nu har varit i två ceckor . så den var bara att glömma =(


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback