den tredje februari tvåtusenåtta § jobb

hej alla jag.vill.egentligen.inte.läsa.hennes.tråkiga.blogg ! :D

vaknade imorse av alarmet kl halv tio =) kände mej helt okej ganska nöjd , med tanke på att jag skulle upp och jobba . men ja måpste bara säga att mitt jobb är fanimej det bästa man kan ha! :o hahahah .. jag är då den enda tjejen tillsammans med 11 st 18 åriga killar ;) hah typ rena paradiset . och dem är ju inte tråkiga heller :)känns inte jobbigt att åka dit iallafall och det är bra =) .

tar en långpromenad hem från jobbet ikväll vid 7 tiden , och passar på att ringa ellionora och prata lite som alltid är lika trevligt :) saknar henne!

sitter just nu och kollar på SINING BEE ! HHAAHA ..
faktiskt så jävla tråkkul .. dem så jäävla bra på att sjunga :o haha ..
men nu ska jag gå och kolla på en film , så ha en trevlig söndagskväll .

söndagspussar ; michan

"Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken."

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart jobbar du? :)

2008-02-03 @ 20:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback